sábado, 17 de maio de 2014

White t-shirt


Hi everyone! So today I wanted to do some different instead of what I have been doing. I love t-shirts, they can be white, black, gray...any neutral colors or with graphics. If you wear it with the right items you can get a clean, elegant, simple look! When I saw this look on Sincerely Jules (one of my favorite bloggers) I said to myself that I had to show it to you guys. However I didn't want to post just similar images of the clothes that she was wearing, but wanted to show how I interpreted her look and also other options that you have, by showing other looks to inspire you. Did you like today's post? Thanks for the all your comments. 

Olá! Hoje quis fazer uma publicação diferente daquilo que tenho vindo a mostrar. Eu adoro t-shirts, podem ser brancas, pretas, cinzentas...de qualquer cor neutra ou mesmo estampadas. Quando combinadas com as peças certas obtemos um look simples mas muito elegante. Quando eu vi este look da Sincerely Jules ( uma das minhas bloggers preferidas) soube que teria de mostrar-vos. No entanto, não quis apenas mostrar as imagens das peças alternativas ao look aqui referido mas sim mostrar a forma como eu interpretei o look, com peças que eu já tinha, e também mostrar outros looks que vos possam inspirar. Gostaram da publicação de hoje? Agradeço desde já todos os vossos comentários.  






 

Pics of me by Claudia Maga
My look:
Blazer: Zara (old) similar here/ T-shirt: Promod (basics S/S14) here and similar here/ Trousers: Zara (old) similar here and here/ Shoes: H&M (old) love this ones, and these/ Bag: Adolfo Dominguez/ Necklaces: Pedra Dura, Ana Margarida Sales Jewellery/ Watch: Michael Kors/ Bracelets: Agatha Paris/ Rings: HLC Jewellwery, Calvin Klein


10 comentários: