terça-feira, 10 de junho de 2014

Kimono at the office


I am loving the kimono trend. It has that boho vibe and you can create so many looks because it is versatile, I can imagine wearing this kimono with denim ripped shorts, maxi t-shirt dress, skirts... well the option are a million. I wore this kimono with black trousers and top and nude sandals. I thought it was the perfect way to wear at the office. What do you think? Are you a fan of the kimono? Thanks and I appreciate all your comments. Kisses

Eu estou a adorar a tendência do kimono. A peça é perfeita para criar looks boho e é possível combinar com tantas peças, já estou a imaginar os looks que vou criar com calções de ganga com rasgões, vestidos t-shirt compridos, saias...enfim, as opções são várias. Eu usei o kimono com calças e top preto, e sandálias nude. Desta forma acho que o look ficou perfeito para o escritório. O que vocês acham? Também já são fãs do kimono? Obrigada e agradeço desde todos os vossos comentários. Beijinhos  








Photos by Claudia Maga 

Kimono: Coqueta/ Trousers: Zara (s/s14)/ Top: Primark/ Sandals: Zilian (s/s14)/ Bag: Marc by Marc Jacobs/ Sunglasses: Tom Ford/ Necklace: Mango/ Bracelets: Parfois, Elastic Band/ Rings: HLC Jewellery, vintage

Sem comentários:

Enviar um comentário