sábado, 28 de junho de 2014

Playsuit


Finally I show you an outfit with one of my favorite items, the jumpsuit, in this case playsuit. I have been looking for the perfect one for quite a long time now. Searched online, went to the stores, but couldn't find one that would be work appropriate. So when I saw this playsuit at Mango, it was love at first sight! I paired it with a blazer, sandals and added a touch of color with the bag and lipstick. What do you think, do you like it? Thanks for all your comments, and have a great weekend. Kisses

Finalmente mostro-vos um coordenado com um dos meus artigos preferidos, o macacão. Há já algum tempo que ando à procura do macacão perfeito. Procurei online, fui às lojas, mas não conseguia encontrar um que fosse apropriado para o escritório. Por isso quando vi este macacão curto na Mango, foi amor à primeira vista! Combinei o macacão com um blazer, sandálias e dei um toque de cor ao look através da malinha vermelha e do batom. O que acham deste look, gostam? Obrigada por todos os vossos comentários e desejo-vos um bom fim de semana. Beijinhos







Photos by Claudia Maga

Playsuit: Mango (s/s14) now on sale here/ Blazer: Mango (a/w13)/ Sandals: H&M (old)/ Bag: Michael Kors/ Sunglasses: Ray-Ban/ Necklace: Zara (s/s14)/ Rings: HLC Jewellery, vintage/ Watch: Michael Kors/ Bracelets: Pedra Dura, Parfois/ Lipstick: Clinique "Red-y to wear"/ Nail Polish: Kiko n 372

2 comentários:

  1. Respostas
    1. Também acho! Parece-me que a H&M se inspirou nas Carol da Isabel Marant, comprei-as o ano passado mas continuam a ser umas das minhas preferidas.
      Obrigada!

      Eliminar