domingo, 22 de junho de 2014

White, flowers...and rain

Today it didn't look like it's already summer. It's was raining a lot, however that didn't stop me from wearing white and florals eheheh! My luck was that after a while it stopped raining. I wore  white boyfriend jeans, white top, converse shoes and kimono jacket. I think I will show a lot of white looks because it's one of my favorite trends this summer. Wish you a great week ( and hope Portugal wins today! fingers crossed everyone!). Thanks&Kisses

Hoje não pareceu que já estamos no verão. Choveu imenso, no entanto isso não me impediu de usar branco e flores. A minha sorte é que depois parou de chover e até ficou um dia lindo. Eu usei calças boyfriend brancas, top branco, ténis Converse e kimono. Eu acho que irei publicar muitos looks com branco pois este verão é uma das minhas tendências preferidas. Desejo-vos uma boa semana ( e espero que Portugal ganhe o jogo de hoje!! Todos a fazer figas!). Obrigada &Beijinhos











Photos by Mum

Kimono: Coqueta similar here/ Top: Zara (old)/ Jeans: Mango (s/s14) similar here/ Trainers: Converse/ Belt: C&A similar here/ Bag: Coccinelle/ Sunglasses: Ray-Ban/ Necklace: Mango/ Watch: Michael Kors/ Bracelets: Parfois, Licinia na Embaixada, Pedra Dura/ Rings: HLC Jewellery, PG, vintage ring

Sem comentários:

Enviar um comentário