terça-feira, 1 de julho de 2014

So ladylike


Today my look was very ladylike. I was really lucky to have found this dress on sale, I don't remember seeing it before, but I really liked the style and print. I also show you my new wedges. I'm not a big fan of wedges, I have a couple but rarely use them. But that won't be happening with this new babies. I absolutely love these sandals, I like the buckles, the tan color and they are very comfy, which is perfect because I walk a lot. To make the look more edgy I wore a parka jacket. Hope you like today's look. Have a great week. Thank&Kisses

Hoje o meu look foi muito feminino. Tive imensa sorte por ter encontrado este vestido nos saldos, não me lembro de tê-lo visto antes, mas adorei o corte e o padrão. Também mostro-vos as minhas novas sandálias com salto cunha. Eu nunca fui muito fã de cunhas, devo ter dois ou três pares, mas que raramente uso. No entanto isso não irá acontecer estas sandálias, pois gosto muito do modelo. Adoro a fivela, a cor do couro e são super confortáveis, o que torna tudo ainda mais perfeito uma vez que eu ando imenso. Resolvi usar o meu casaco parka, pois achei que dava um toque mais cool ao look. Espero que tenham gostado do look de hoje. Desejo-vos uma boa semana. Obrigada&Beijinhos  







Photos by Patricia Matos 

Parka: Zara (old) similar here/ Dress: Zara (s/s14) sales/ Sandals: Uterque (s/s14) here/ Bag: Louis Vuitton/ Sunglasses: Dior/ Necklace: Licinia na Embaixada/Rings: HLC Jewellery, vintage/ Watch: Michael Kors/ Lipstick: Kiko n 10/ Nail Polish: Kiko n 345

Sem comentários:

Enviar um comentário