segunda-feira, 1 de setembro de 2014

Silver in my mind



I'm loving silver accessories and lately have invested only in silver pieces. Of course that my love for gold hasn't go away, but at the moment I prefer the "bohoness" of the pieces that I have. My look today was simple, I wore a striped t-shirt and midi skirt ( I  shown this two items on previous posts) and my silver sandals that I love. I wore my hair straight and lavender lipstick. Thanks&Kisses

Cada vez mais gosto de acessórios prateados e ultimamente tenho investido mais em peças prateadas. Isso não quero dizer que eu já não goste de dourado, mas neste momento prefiro as peças prateadas inspiradas no boho. O meu look de hoje era muito simples, usei uma t-shirt às riscas, saia midi ( eu já mostrei estas peças em publicações anteriores) e uma das minhas sandálias preferidas. Quanto ao cabelo decidi usá-lo liso e como toque especial usei um batom na cor lavanda. Obrigada&Beijinhos







Photos by Claudia Maga

Skirt: Zara(old)/ T-shirt: Springfield (s/s 14)/ Sandals: Zara (old)/ Bag: Parfois / Necklace: Stradivarius (a/w 14)/ Bracelets: Parfois, Bijou Brigitte/ Watch: Casio/ Sunglasses: Céline/ Lipstick: Kiko 903/ Nail polish: Essie "Blanc"

Sem comentários:

Enviar um comentário