quarta-feira, 29 de outubro de 2014

Matchy-Matchy


I think we can have fun with fashion and sometimes we can push the boundaries. I would´t wear this kind of outfit in the past and probably because of what people would think and also because it has print all over it, but like I said that was in the past. Today I dress what I like and express myself through fashion. Regarding the look of today, I wore a matching set of pencil skirt ( you've already seen this skirt here) and top, combined with a white button down shirt and flats. Are you a fan of the matching sets? Hope you like today's look and I appreciate all your comments. Kisses

Eu acho que podemos e devemos divertir-nos com a moda e de vez em quando ultrapassar alguns limites. No passado eu não teria tido coragem para usar um coordenado assim, primeiro devido à  reacção das pessoas e segundo porque é um padrão muito forte. Hoje em dia eu visto o que eu quero e uso a moda como uma forma de expressão. Em relação ao look de hoje, usei um conjunto de saia ( já mostrei esta saia antes, aqui)  e blusa, combinado com uma camisa branca e sapatos rasos. Vocês são fãs dos conjuntos como este que mostrei hoje? Espero que tenham gostado do look de hoje e agradeço desde já todos os vossos comentários. Beijinhos 









Photos by Patricia Matos

Top and skirt: H&M (a/w 14-15)/ Shirt: Zara (old)/ Shoes: Zara (old)/ Sunglasses: Céline/ Bag: Purificación Garcia/ Necklace: Zara (s/s 14)/ Cuff: H&M (a/w 14-15)/


Sem comentários:

Enviar um comentário