quarta-feira, 21 de janeiro de 2015

Boys inspired


A simple look, inspired on the boys, faux fur jacket and a little bit of color. That was my look for today. I bought these shoes at sales and I'm so happy, I love the masculine style but at the same time so feminine, the blue knitwear was another sale acquisition and it is perfect. I told you that I was going to try to bring some color to my outfits ( but my love for black and grey remains eheh!). Thanks&Kisses

Um look muito simples, inspirado nos rapazes, casaco faux fur e um apontamento de cor. Este foi o meu look do dia de hoje. Comprei estes sapatos nos saldos e estou muito contente, adoro o estilo masculino mas ao mesmo tempo com um toque feminino, a camisola de malha também foi uma aquisição dos saldos e é perfeita. Eu disse que ia começar a introduzir alguma cor nos meus coordenados (no entanto a minha paixão pelo preto e cinzento mantém-se eheh!). Obrigada&Beijinhos











Photos by Patricia Matos

Jacket: Storets/ Sweater: Pull&Bear (a/w 14-1)/ Trousers: Zara (old)/ Shoes: Aldo (a/w 14-15)/ Bag: Michael Kors/ Sunglasses: Céline/ Nail Polish: L'oréal 617


Sem comentários:

Enviar um comentário